Framtiden

De senaste månaderna har allting kretsat kring framtiden.
Vem kommer jag att bli, vad kommer att ske samt hur kommer det att ske?

Mina planer för framtiden är att lyckas både på sociala plan samt karriär stegen.
Och hur ska jag kunna uppfylla de?
Vi alla har nog sagt när vi gick i första klass och vår fröken frågade oss vad vill du bli när du blir stor,
då var svaret ganska enkelt någonting i klass som prinsessa eller liknande. Men jag tror om jag fick den frågan nu så skulle jag nog svara jag vill vara lycklig. Visst är jag det nu, men jag vill vara lycklig livet ut.
Och det som skulle göra mig lycklig är nämligen dessa grenar:

 - Karriär

 - Familj


Karriär:
Gå ut gymnasiet med toppbetyg, fortsätta mina studier på KTH och levrera toppbetyg,
efter 3 år få en magisterexamen och börja jobba som mäklare innan jag är 23. Och givetvis
vid sidan om jobba och sedan köpa upp fastigheter, renovera och sälja de samt bli fastighetsägare och arrendera ut lokaler ect.

Familj:
Att alla i min familj mår bra och är lyckliga, gifta mig och få barn innan jag är 26.

Jag vet att vägen dit inte är lätt, men bara om man har viljan så löser allt annat sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0