jag är tillbaka, eh again!

Har gått nästan en månad då jag bloggade sist, men känner för att
blogga nu, behöver det, Behöver lätta på hjärtat..
Är helt nervös inför gymnasiet då jag har valt Natur som linje.. Vet inte hur det kommer
gå, får hoppas på det bästa. Känns som om jag la verkligen ner all min energi i nian.
Men att gå i natur innebär även en massa stress för min del, att försöka få så bra som möjligt, jag menar
jag vill få bra betyg och prestera bra och vara bra i allt möjligt, men tänk om jag bara lägger av?
Jag älskar stress, men som tider utan stress (like now) så mår jag enormt dåligt, stress är bra antar jag,
i måttliga doser..

Ja.. annars då? Allt bra med er?

Själv så är jag helt utmattad just för att jag inte gör någonting, men det ska ändras
inte bra att man är så lat..

på modefronten just nu så önskar jag mig en snygg quiltad jacka ifrån burberry i marinblått och ett par skyhöga klackar,
Jag menar, vem kan säga nej ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0