Be focused

Damn!
Detta underbara väder är just bara för bra, varför just nu?
Känns som om jag presterar dåligt i skolan, man vill bara ut i solen..
Det känns som om man inte orkar mer med saker och ting och vill bara ha
sommarlov, eller kanske skola utan prover och en massa läxor!
Nationella är finally över! Känns så skönt men jag vet att jag kunde ha
presterat bättre trots att jag fick mvg på både svenska och matte..

Idag var det skolan, och därefter stan som gäller. Vi
skulle plugga, ja mycket fick man gjort haha *not*..
Helg nu, känns så otroligt skönt..

Nu ska man ta och krypa ner i sängen och drömma sig bort till
bahamas och en underbar missioni bikini.

Catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0