Listor

Hakar också på den stora blogg grejen med listor.
-enjoy!

Har du?
Snott någons mobiltelefon: nej
Varit medvetslös: någong gång ja
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 personer: never
Gjort nåt riktigt dumt: nja
Gjort nåt du verkligen ångrar: ja!
Blivit full på ett släktkalas: nej
Varit full i skolan: haha
Blivit portad från en krog: nej
Varit gravid: nej
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: nej
Skämts över dina föräldrar: aldrig!
Skämts över din bästa kompis: nej
Ätit från en papperskorg: haha någon gång ja.

Senaste personer som..
Sov i din säng: mosters favorit
Såg dig gråta: min lärare
Fick dig att gråta: min bror
Du gick på bio med: syskonen
Du gick på stan med: J
Skickade ett e-mail till dig: reklam från veckorevyn

Extra stuff..
Vem är din bästa vän: J
Vart vill du gifta dig: i kyrkan
Vem hatar du verkligen: ingen faktist
Varit kär: självklart
Kör du bil: någong gång i  någon parkering ja.
Har du ett jobb: nope
Gillar du att ha folk omkring dig: jag älskar att ha folk omkring mig 
Är du ett hälsofreak: vissa dagar

Favorit...
Rum i huset: köket
Typ av musik: house, rnb/hiphop
Månad: maj, november

Vad tycker du om..
Supa och knulla: inte riktigt min grej
Knarka: knark är bajs
Fulaste kändisen: kelly osbourne

Har jag..
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet:  nej, har mobilen
Egen dator: ja
Könssjukdom: adlrig haft
Bra kompisar: dom bästa man kan ha
Tar du receptbelagda mediciner: nej?


De senaste timmarna...
 Pussat någon? ja
 Sjungit? ja
 Blivit kramad? ja
 Känt dig fånig? ja
Saknat någon? ja
Dansat galet? ja
 Klippt håret? nej
Gråtit? nej
Ljugit? nej
Blivit pussad? ja

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Ja men Spencer är ju så sjukt löjlig!
Haft en bra dag såhär långt?

2008-05-18 @ 15:18:36
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: DENISE DORNELL

det har du rätt i!

2008-05-18 @ 15:32:29
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: benita

tack så mycket! :)

2008-05-18 @ 15:46:56
URL: http://benitamaria.blogg.se
Postat av: Sofia

listor är kul att läsa men själv är jag alldeles för lat för att skriva en egen ^^

2008-05-18 @ 16:30:26
URL: http://soofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0